efter

jaha min vänner. det blev inget jobb. var en av två men föll på distansarbetet och så kan det såklart vara men det sög ju ändå, såklart. fick lov att vara ledsen. 
 
idag har det gått en vecka och jag gick till frisören (inte klippt mig sen november!!) och blodcentralen för provtagning, får svar om 4-5 veckor om jag får ge blod. känns bra! alla prover man tar på plats var godkända och nu ska de köra tester för sjukdomar. så ge blod - check, organregister - check, tobiasregister - check! 
 
 
 
visste ni att en påse blod kan rädda livet på 3 personer? sjukt ju! känns fint att få ge något som räddar liv <3 
 
 
jag och daniel spelar väldigt mycket spel, framförallt poker (chicago) och yatzy haha... vinner oftast ;) diskuterade det där med att ha tur i spel men otur i kärlek, betyder det att han är lyckligare i förhållandet? stora tankar som ni märker :P 
 
 
sen hänger jag med svantisen som börjar bli stor <3 dock mindre än han ser ut här haha. fortfarande en liten plutt men lite större liten plutt. gooooosen. min all time favvohund. bästa svantisen. bästa bästa bästa <3 
 
 
 
idag målade jag födelsedagskort till kommande birthdays. ska alltså vara pingviner med partyhattar meeeen... ja, ballongerna var gulliga iaf. den andra idén är totalt stulen men tyckte den var kul, göteborgaren i mig njuter :-) imorgon ska jag göra julkort!
 
 
och snäääääälla kan kantarellsäsongen vara länge pls. satan vad gott det är!! här får ni ett dunderrecept: 
 
- svampmix (kantareller och champinjoner pga snåla)
- gul lök
- persilja 
- vitt matlagningsvin
- kantarellfond 
- parmesan
- matl.grädda
- pasta of your choice :-) yuuuuuuuum
 
 
och en gullig från när vi togs kvällspromenad till ramberget. inte den goa vägen alltså utan rivstartade bakom moskéns parkering vilket alltså är en VÄGG till backe som må vara bara 40-50 meter men satan så brant. pjuuuuh. men fint var det. å han e ju gullig också. 
 
nya tag ny dag hörs å ses håll tummarna för mitt jobbsökande tjohej