sommaren

 
s o m m a r ! gud vad jag har behövt sommar. för lite mer än en vecka sedan åkte jag till koster för att hälsa på. lätt bästa beslutet? har ju jättefina kollegor så fick byta en tid så jag kunde åka redan tisdag eftermiddag, eftersom jag hade ett eftermiddagspass på fredagen. 
 
 
är ju inte helt fel?
 
 
hade väldigt fina dagar med kvällsbad, sol, yoga, bullbak, fika, spel och grillat (när man fortfarande fick grilla alltså). 
 
fick chilla. alltså CHILLA men utan att va själv. tror det var precis vad jag behövde. 
 
 
var en dag på marstrand också. köpte ett superfint halsband med en liten guldstjärna på för 100kr. kommer ha det jämt. sen vart den jobbvecka igen, efter den lilla minisemestern. har kört halva reapriset och herregud KAOS säger jag bara. fast ett bra kaos. 
 
 
i förrgår efter jobbet åkte jag och mamma upp till landet. skrek ut STANNA BILEN när vi åkte förbi detta. helt oredigerad - så himla fint. 
 
 
var ute med båten hela dagen efter, det var ju 35 (!) grader varmt! tog en liten tur till rönnäng på tjörn på eftermiddagen, tar kanske ca 25 minuter från marstrand med båten. älskar att vara på havet. ä l s k a r. 
 
 
fick dock ett bromsbett på sidan precis vid troskanten, alltså det är över 1 dm i diameter rödsvullet! HELT SJUKT, aldrig vart med om tidigare. stannade iaf kvar en natt extra och åkte hem idag när ett litet åskoväder drog in över kusten. välbehövligt dock, men nu är det lika varm igen. 
 
drygt en vecka kvar i sverige nu. behöver verkligen komma iväg känner jag. kommer nog bli så så bra. har en konstig blandning mellan MASSA förväntingar och INGA förväntingar samtidigt? knäppt. 
jaja. varje dag läker man lite. en dag kommer allting lösa sig.