INTRODUKTIONENS FÖRSTA VECKA

 
Dags igen!
Har knappt haft en lugn stund sedan sekunden jag landade i min lägenhet för drygt en vecka sedan. Introduktionen startade med en gång och det känns fantastiskt eftersom vi har fått en underbar grupp med så fina nystudenter. Kommer ju själv ihåg hur nervöst och läskigt det var och hur viktig introduktionen kändes i början. Nåväl, nog om det.
 
Idag är första lediga dagen och eftersom min telefon nu har tappat sin hemknapp (alltså vem händer det?) ska jag trampa in mot stan för att plocka ut en iphone7 till mig själv. Hade tänkt vänta till efter intron men det går inte längre att ringa mig och det är ju rätt viktigt att kunna bli nådd. Sidospår igen. Ville egentligen mest säga att jag är lyckligare än på väääääldigt länge och jag som var lite nervös för att åka tillbaka har landat helt och känner mig tryggare än någonsin i min plats här. SÅ skönt. puss på er