en dagstur

 
det här med att jag har egen lägenhet. 
att den ännu inte har någon säng (det ska ju på resårbotten och bäddmadrass och kuddar och sånt) eller soffa (men denna är beställd alltså älskar <3 <3 <3) och badrumsskåp ska monteras, tavlorna ska upp, micro ska in, TV ska väggmonteras, gardiner och mörkläggning fästas i taket MEN HALLÅ alltså jag menar. 
 
 
det är ingen som har bott här innan. alls. ingen som har RÖRT badrummet förutom moi och det är så sinnes fräscht. frunderar på att kanske lägga marmorplast på badrumsskåpet som jag och min moder så fint skruvade ihop tillsammans. kan nog vara fint. sedan ska filippa-k planchen med tvättråd upp. och en palmväxt in i krukan. och ett till skåp osv. 
 
 
ja som ni ser är det aningen kaos fortfarande, men åker man tur och retur på en dag så får det vara så. snart kommer kläderna vara sorterade och upphängda, min fina fina fjäderlampa (inflyttningspresent från mimmi 3< <3 <3) monterad i taket och när allting är klart ska jag ta riktiga bilder så ni verkligen får se vad jag är så kär i. och en jätteeloge till mamma för utan henne hade detta aldrig gått vägen. 
 
alltså pirret i min mage att jag bor här. så sjukt. 
1