NITTON|trettiotre

 
Här jag glad förstår ni. Ett stycke ledset ansikte grät hela kvällen innan uppkörningen på grund av att jag inte ens suttit bakom en ratt sedan den första. Om jag hade panik? Ja. Eller mest prestationsångest egentligen. Skrev till min syster på morgonen att jag skiter i det. Hon skrev nej. Jag åkte. Och tur var väl det, annars hade jag inte haft mitt lille körkort än. Så sjukt att jag började med detta för mindre än en månad, har ju bara kört med mamma typ 5 gånger innan dess. åååååh alltså idag när jag satte mig och åkte iväg själv, tror aldrig jag kört så bra någonsin? Inge ryck inge nervositet allting bara gick på rutin, som det ska vara. Blev dock tvungen att parkera minst 3 gånger bara för att kunna svara på snap som jag hetsade sönder haha. Trafiksäker tjej. Guuuud vad jag babblar men det var verkligen så nice. Blev liksom sugen på att köpa egen bil MEN vi ska INTE överdriva nu, dock kanske värt att gå med i såndär bilpool som man lånar/hyr när man behöver - 100% beroende på pris såklart. Kanske är svindyrt?
 
Jaja. Imorgon flyttar jag, ish. Har en del drös med kläder kvar här hos mamma men det får komma senare, är ändå hemma mycket i januari så får ske stegvis. Längtar sååååå mycket efter mina egna saker nu! Alltså blir ju lycklig när jag tänker på mina köksstolar (still, i know), egna guldiga bestick (japp, love), mjuka filtar och stora växter. och mitt duschdraperi!! bara en sån sak. hehe, har inte vart "hemma hos mig" på länge nu. blir kul och bra det här! 
 
1
Klara

Men va! Vad fort det gick, grattis!! Och förstår din längtan efter eget duschdraperi och bestick haha