NÄR VINDEN VÄNDER


14 JANUARI 2019.
Hörni jag känner att det här året har börjat i rätt ände. För första gången på e v i g h e t e r har jag haft TRE dagar där jag vart mer glad än ledsen på riktigt. Alltså verkligen kunnat stänga ute ångesten och ledsenheten när den kommer, vilket är ett stort steg för mig. Känner mig genuint tacksam för att jag hade en supermysig helg, att jag faktiskt längtar till jobbet (!) och trivs med tanken på att jag bor i stockholm nu. På fredag har vi pre-awards med kontoret vilket innebär kortare arbetsdag, utdelning av priser och avslut på café opera. Tror det kommer bli en så himla rolig kväll! Nu ska jag göra allt i min makt för att hålla detta vid liv. 

Om ni vill ha recept på en världsbra pastasås jag gjorde idag:
Riven morot, vitlök, krossade tomater, matlagningsgrädde, linser, balsamico, salt, peppar, basilika. toppade med grönsallad och gurka sen. SÅ gott. Inveg mina nya fina pastaskålar, älskar dom. 

1
Angelica Wåhlin

Låter som en härlig fredag du har framför dig! Pastan såg dessutom supergod ut :D