bra saker som hänt i veckan

 
1. mitt 15-åriga jag är så lycklig över att bo i sthlm. mitt 24-åriga jag också för den delen. har aldrig känt mig så HEMMA i en stad någonsin. knäppte den här bilden i fredags när jag i höstklackar halkade iväg mot ett kundmöte. vackraste bästa stad 
 
 
2. på jobbet blev jag "veckans drake" vilket var otroligt kul. med en motivering om att sprida bra energi och ta mig fort framåt i rollen, blev minst sagt väldigt glad!
 

 
3. i fredags hade vi lite AW med på kontoret och vid 22-tiden drog vi oplanerat till STHLM TAPAS i vasastan för att äta middag. blev två kannor sangria och lite bubbel på det också :-)) deras dumplings var hursom HELT magiska så vi beställde in en extra omgång, och skagenröran med honung får också riktigt bra betyg. väldigt trevlig kväll!
 
 
4. ja men snälla alltså idag har jag gått runt i stan i timmar och bara tagit in varenda sekund av att vara i denna stad. ingen nyhet den är så så så vacker och äntligen är jag här. fick otroligt mycket energi av gårkvällen och köpte även en ny blus, t-shirt och solglasögon. 
 
ikväll ska jag iväg på middag (typ nu faktiskt) och imorgon ska jag träna och städa, typisk söndag. nästa vecka är det Awards med jobbet, en gala med hela sveriges kontor, och veckan efter kommer mamma och hanna hit för så som i himmelen på oscarsteatern och sen är det även 25-årsfest på lördagen. veckan efter det ska jag på konferens med jobbet och ja, man kan ju säga att det rullar på minst sagt. efter regn kommer solsken. 
 
 
1
Angelica Wåhlin

Låter som en bra fredag :D