sommaren

 
 
så gled en semester förbi och jag är återigen stationerad i min stockholmslägenhet. har inte riktigt packat upp ännu utan röjt lite ärenden, typ handlat hem mat och fixat med posten. det känns ändå helt okej att vara tillbaka, även om jag gärna haft lite mera sommar också. 
 
 
4 hela veckor på västkusten är verkligen inte alla förunnat, och jag har verkligen försökt leva i nuet. Lata dagar på landet med båtturer och klippbad, helg på koster och tur till falkenberg. umgåtts med familjen och vänner som kommit tillbaka till göteborg. 
 
 
och det har varit så himla bra väder!! även om förra sommaren är svårslagen har det varit sol och mellan 23-35 grader hela tiden vilket jag absolut inte klagar på. 
 
allt som allt. tack för den här sommaren 2019. nu är jag faktiskt redo att vänta in den första hösten på för mig på två år! det ska bli mysigt <3