hymn for the weekend

 
--> jag vet att ingen kikar in här längre och det är nästan bara skönt. har så mycket att berätta men hinner helt enkelt inte med. idag köpte jag i alla fall, efter ÄNDLÖSA sena kvällar då jag kommit hem till en mörk lägenhet och lampa först i "vardagsrummet", införskaffat mig en hallampa. 64 kronor betalade jag för det och tyvärr vet jag inte riktigt vad jag ska göra av sladden ännu (det går ju att byta till ett riktigt uttag) men en lampa är en lampa, den är fi och den slår inte i dörren. tycker dessutom den ger riktigt fint ljus (varmt! har väldigt kala färger i lägenheten i övrigt) och mönstret i taket överraskade. Nåja. Nog om lampor. 
 
Idag har jag lagat vegetarisk lasagne med zucchini, fetaost och spenat för matlådor och sedan åt jag lite grekisk sallad till middag. så gott, så enkelt och så mättande. i övrigt går mitt liv inte i många knop för tillfället. vi har jordens ca slappaste kurs och med det menar jag att jag pluggar till andra kurser vid sidan om för att sysselsätta mig. hade en supermysig fredag, jobbade lördag och chillade gärnet söndag och imorgon ska vi gamla tjejgänget (att vi ens hunnit bli "gamla"?? haha) på bio och det, det mina vänner, ser jag riktigt mycket fram emot. 
 
PS; GUDARS! GLÖMT BERÄTTA!!! 
Jag och tjejerna ska på COLDPLAY i sommar!! Göteborg. Ullevi. Sommar. Dom. Alltså hur magiskt!??