frisk fläkt

 
Tog en tur till käraste stockholm och införskaffade mig så mycket fint till mitt rum. Som ni ser har kaktusarna fått sina krukor samt underlägg i form av marmorbricka (ä-l-s-k-a-r) och andra änden av det äckligt enorma bordet fick sig en rejäl uppfräschning. Ska inte säga att jag trivs med boendesituationen MEN har i alla fall fått det riktigt mysigt i min egna lilla oas. Plus att den dagen jag faktiskt flyttar in till ett helt eget ställe kommer jag redan hunnt bo in mig i detaljerna och det gör ju allting mycket enklare så hur bitter jag än verkar vara (förlåt) så trivs jag bra med tillvaron. Ska visa er allting när jag kommit i ordningn på riktigt (livets största lögn för det gör man ju aldrig) och fått hem alla bilder etc. Alltså förstår ni ens hur mycket det kliar i fingrarna efter att köpa "tråkiga saker" som badrumstvål och duschdraperi, stekpannor och gardinstänger??? Finns på swish. 
 
Så för er som faktiskt kikar in här av långdistans-skäl: det är mycket plugg, tvättmaskinen äter upp alla mina strumpor så har ca 5 av 15 par kvar. trivs bra i klassen, vi hänger och har oss och försöker sysselsätta varandras inte längre så påtagliga vilsenhet i denna stad. funderar på att skaffa katt när en lägenhet är fixad för h-u-r  m-y-s-i-g-t om än dock ja, aningen orealistiskt kanske. vi får se 
2
Klara

Känner igen mig i det där! Min kompis tyckte det hade gått för långt när jag suktade efter en snygg (...) diskborste

Ditt största fan

Uppskattar delen för oss som kikar in av långdistans-skäl, det värmer att du tänker på oss :*