Sista kvällen

 
Nu börjar jag sakta komma iordning här i huvudstaden. Eller ja, det har ju gått två dagar, men helt okej i alla fall. Ligger i detta nu i sängen och funderar över mitt kommande klädval imorgon. Ska försöka lägga mig vid senast tio för att vara pigg imorgon men är så trött så det lär inte vara några problem. Börjar alltså jobba imorgon. Mitt första ex-jobb. Första dagen på resten av mitt liv haha :---)))) 
 
Nej men alltså jag tycker verkligen det ska bli jätteroligt. Är förstås väldigt peppad men samtidigt lite nervösrädd också, tror dock det är bra typ av nerver. Det är så skönt att veta att jag åker hem på fredag morgon (japp, examen då!) och sen får en helg hemma och smälta saker. Sedan är det jobb-gala och födelsedag helgen efter. Kommer nog rulla på i en jävla (ursäkta) fart hehe. 
 
Lagade lite köttbullar och potatismos till middag pga älskar köttbullar och potatismos och sedan såg vi Bird Box. Tycker ju inte om thrillers, hatar dom faktiskt, men tyckte denna var okej! Inte läskig men lite obehaglig ibland. Jaja. Imorgon börjar jag jobba!!!!!!!!!!!!!!! Liksom ÄR INTE STUDENT längre!?