3 annars bra saker

 
→ har inte klippt mig på ett halvår (ångest) så fick äntligen det gjort! hon klippte hela 10cm men det syns inte så mycket eftersom det mest var slitna långa toppar. skönt hursom! 



→ OK! KOLLA! FINA!  Har due to circumstances gett mig själv dispans och får shoppa lite i sommar och började med fina underkläder. alltså älskar <3333 
 
 
→ åt tapas med familjen och blev lite lagom frälst på pilgrimsmusslor. åt även chorizo, sparris inlindade i seranoskinka samt halloumi. mycket bra! Ger stället 3/5. 
 
har även spenderat en massa tid på gymmet lyssnandes på daniel redgerts podcast, och idag var det äntligen strålande sol och jag har smörjt in mig som en galning pga älskar lukten av varm insmord hud (hehe<3.)  imorgon ska jag och rebecca ut till havet för att sedan återförenas med anne över en sushimiddag. längtar även SÅ mycket tills linn och johanna kommer ner efter midsommar och vi ska på coldplay tillsammans med fler bra örebromänniskor.