AWARDS 2019

 
Igår gick årets AWARDS-Gala av stapeln ute på Atripelag i Stockholms skärgård. Det innebar en heldag där samtliga kontor i hela sverige kommer till sthlm för att fira årets bästa prestationer. Först konferens och sedan gala-middag. Under januari månad har dessutom kontoret tävlat mot varandra och VI VANN. Sjukt vad alla kämpat för det och det var så himla roligt, tävlingen startade min första arbetsdag och det har varit sååå kul.
 
Iaf var det en påskotad kväll med airhockey och pinigs, bubbel och silent disco m.m. Vi hamnade på sista bussen hem kl 3 och trillade in hemma hos mig 4,30 så idag har det inte vart så produktivt. Dock helt värt det. Jag har verkligen börjat landa och känner mig mer och mer trygg för varje dag. Är så tacksam för att jag fick just det här jobbet just nu i tiden, det har gjort mig så gott och jag trivs så otroligt bra med både arbetet och kollegor/kulturen. Det har gett mig en helt ny energi och fokus. Bra. Bra bra bra.