- JOHUR PREMIUM OUTLET -

 
Jaaaa ni. Det här med att röja i stan dagen innan resulterade i exakta 3h 2 minuter sömn för min del, men är förvånansvärt nog på banan och inte särskilt trött (än). Tog hursomhelst bussen vid 8:30 imorse och åkte till en premium outlet i malaysia som vi blivit rekommenderade. Ä L S K A R örhängena jag köpte, alltså HUR fina? Slog även till på den gula klänningen för att jag tyckte den var rätt söt, hårbandet och lite smink. En grym primer, ögonskuggspalett (har ingen här) och ny ögonbrynspenna från NYX som jag vill testa. Nog för att det märket alltid har bra pris enligt mig, är det ännu bättre med 50-70% rabatt. 
 
Nu ligger jag i sängen med en subway-macka och kollar netflix. blir en tidig kväll för mig för imorgon har jag mycket på schemat. höres och synes. 
1
Angelica Wåhlin

Ååh, älskade örhängena!