'18 5 20

 
hej på er. 
tio dagar kvar i örebro nu. mitt örebro. trots omständigheterna har det såklart hänt en massa bra grejer den senaste tiden också. så tänkte dela med mig av liten mix av det. ovan ett fint lägenhetshus, precis bredvid stadsparken men ändå mitt i stan. 
 
 
spenderade en kväll på frimis trädgårdar, örebros överlägsnast finaste uteservering och nattklubb. precis intill svartån och med utsikt över slottet. inte bara är miljön fantastisk det finns även foodtrucks på området med allt ifrån sushi (<3) till korv till vego-alternativ. allt man kan önska sig med andra ord. 
 
 
mina hjärtan <3 
 
 
ett stycke glad tjej på ÖBS-sittning med hawaii-tema. Örebro beerpongsällskap alltså. Förmodligen enda i världen som går på beerpong-sittning nykter, men behöver chilla lite granna med alkoholis när man är ledsen. så kan det va. 
  
 
 ett stycke skolbibliotek och park/träningsområde från när jag var påväg till en volleybollturnering för att heja på mina pals. inte heller fel. förstår ni att det har varit strålande sol och mellan 25-35 grader i en månads tid nu?? älskar det så klagar INTE, men man får ju inget gjort!??! bara jag???? 
 
 
sen var det sittning igen, här med ytterligare 4 hjärtan! skojar inte förstår inte hur jag hade hållt mig över ytan om jag inte hade så himla fina vettiga bra människor omkring mig? är rakt igenom SÅ tacksam över dessa och det gör mig lite ledsen att vi inte kommer bo i samma stad på ett tag nu.
 
 
sen har vi grillhängt mycket också. CARPAT livet som man säger (får inte säga "lever life" för anne längre </3). Nog för att jag längtar hem nu, behöver få distans och börja om på nytt igen, men kommer sakna att ha ett hem här. tackar för min tid här och kommer ändå minnas dessa sista veckor som något fantastiskt fint. även om det kom saker emellan som jag inte önskar min värsta fiende. jaja. 
 
överlever väl det också. för min skull.