MELLANDAGARNA

 
Ett stycke fräsch och ett stycke ofräsch MEN kolla vad jag sprang på idag!! Jag äger ju alltså ingen kavaj vilket är dumt när jag nu behöver det i jobbet ca varje dag och idag sprang jag på den - drömkavajen! En svart rak modell från FilippaK. Hur jag har råd med det? Det har jag inte. Eftersom den egentligen ligger på hela 3500kr (vilket är en standard månadshyra på studentlägenhet i Örebro) var den rätt långt borta men om jag fick den för halva reapriset aka. 750kr istället? Jajjamen. Om jag vet att det är dyrt ändå men kände FuCk iT att jag egentligen är broke som satan? Jajjamen. Om jag är äckligt glad över en så materiell sak? JAJJAMEN. 
 
 
Imorgon har jag teoriprov för mitt körkort. Har ju länge känt att det fixar jag men idag har jag bara ONT I MAGEN över detta. Känner mig inte alls redo längre!???!? Alltså h e r r e g u d usch pannkaka. Men realistiskt sett är det värsta som kan hända att jag får göra om skiten, och det går ju inte jorden under för så att säga. Men hade ju såklart vart mer motiverande för uppkörningen om teorin är klar tänker jag? Tänker kanske för mycket. VET ju att jag kan om jag vill och att jag ska göra mitt absolut bästa. Förstår inte riktigt grejen med att alla frågar om datum för prov/uppkörning och sen ba "oj, att du erkänner datumet?" haha... jag menar, om jag nu tyvärr inte klarar det är jag ju minst sagt inte den enda som behöver fler försök. Läste dock statistik från iår att mindre än hälften av alla som kör upp klarar det på första försöket, lugnade ju inte nerverna direkt :))))))))) 
 
Svammel svammel nu ska väl gammelgäddan gå och lägga sig så man har energi att bli någorlunda fräsch imorgon då även fotograferingen sker. Som om man inte hade andra saker att tänka på haha.... jaja. Det får bli bra det här. Som sagt, värre saker HAR ju hänt. Det är inte hela världen. Nu tar jag en lång natts sömn och fokuserar på att göra mitt bästa. Mer än så går ju inte. Det blir bra det här.