@ Park Hotel Alexandra

 
dag två avklarad och efter ytterligare en LÅNG dag ligger jag i sängen i mitt lilla campusrum. lite bättre känsla än igår, förmodligen har mycket att göra med att jag är helt slut i både kropp och själ just nu, och hoppas det håller i sig. 
 
ger mig själv en klapp på axeln för att jag stannade kvar hela dagen, vi kom dit vid 14:30 och gick till IKEA för mat vid 21. var extremt trött och kände inte för att festa till det så var sugen på att dra hem redan vid 5, men kände att jag ville ta chansen att lära känna gruppen bättre och det ångrar jag absolut inte även om jag nu är helt urtankad på energi. tappade dessutom oväntat rösten igår kväll så har inte riktigt kunnat prata på hela dagen vilket definitivt gjort snacket lite ansträngt från min sida. har allt som allt absolut haft en rolig dag (även om man fortfarande blir halvt chockad över priserna här) och imorgon väntar frukost med gänget klockan 10. bokade även in mig på en ö-tur nästa lördag och det ser jag fram emot. tror det är bra för mig att ha lite saker inplanerat och få lite struktur, är överlag kaos i mitt huvud annars. 
 
ni som läser får gärna skicka lite pepp. googlat flygbiljetter hem och bara tanken på att det GÅR gör mig lite lugnare, men ska självfallet ge det tid först. har varit jobbiga dagar psykiskt men försöker så gott jag kan. förhoppningsvis sitter jag här om några månader och skrattar åt mig själv nu. nu ska jag faktiskt försöka sova för att få bort jetlagen en gång för alla. xx 
1
Angelica Wåhlin

Ser jättehärligt ut!