Nanyang Business School

Efter frukost idag bestämde vi oss för att ta en liten tur runt campus, har trots allt bara sett en ytterst liten del än så länge. 
 
 
Detta kallas south spine och är en del av nanyang business school där jag ska läsa två av mina fyra kurser; Integrated marketing communications; a global perspecive och Strategic HR manegement and consulting. Ser framförallt fram emot den andra, verkar riktigt intressant! 
 
 
och här har vi salarna där de äger rum! Inte helt fel faktiskt. 
 
 
Victor, Leonie och Troels
 
 
och johanna och Ramon. Om det var lökigt att vandra runt i 32 graders hetta? JA. Är hemma på rummet en timme innan vi ska mötas för lunch klockan 3 i canteen 2 vilket blivit vårat standardställe. Därefter tänkte vi ta tunnelbanan in till stan för att se gardens by the bay och äta middag om jag förstått planen rätt. Blir nog väldigt trevligt tror jag! 
 
Gick även förbi poolen och sport-centret vilket var mycket större än jag trott, men tog inga bilder där. Tänkte dock ta med mig systemkameran in till stan ikväll för första gången. höres och synes! 
1
Angelica Wåhlin

Men wow, vad häftigt!