Stockholmshelg och värdsligheter


Förra lördagen tyckte jag och hjärtevännen min att det var dags att ses i vår älskade fina bästa huvudstad. är så kär i den staden att jag vet inte vad. Det blev en heldag med shopping (mest för henne) och gick över 25.000 steg allt som allt. Hittade dock inte så mycket jag vågade köpa pga snål med fick med mig en jättefin jeanskjol från H&M, ljuslykta för 10 kr på H&M Home, två chokers för 15kr/st på ZARA och lite gott té. Anne handlade dock för dryga 1500kr så får låtsas jag var del av det haha. 

 
På födelsedagen min bjöd jag på detta recept som jag aldrig testat med verkligen vart velat testa och det var en riktig succé (samt galet mättande).  Dessutom blev det hallonmousse med kvargbas till efterrätt och det hela var en så mysig kväll. tack för det <3 
 
 
väl hemma i göteborg. fick träffa älskade farmor och farfar igen och kollade igenom en massa gamla bilder, hur fina är dom inte?? lördagskvällen blev jag bjuden på laxburgare och under söndagen kom släkten över för att fira mig och min käre brors födelsedagar (mm ska sluta tjata lovar). fick så mycket fina grejer att jag knappt med fick med allting hem, så bortskämd! Ska ta bilder och visa för älskar älskar älskar min lägenhet och vill liksom visa upp den för hela världen haha. 
 
Idag har jag inte gjort många knop men fick extremtont i huvudet efter gymmet och vet inte riktigt varför. Ny dag nya tag imorgon! puss