Födelsedagslistan

Hej kompisar! Idag fyller jag år :))))) 
Hur mycket fyller du?
22!!! tänka sig

Känner du dig lika gammal som det du fyller?
Ja faktiskt. Men tror det beror mycket på att jag mestadels umgås med 93-or som nu fyller 24!??! Har liksom känt mig gammal tills jag började plugga. 

Vad ska du göra idag på din födelsedag?
Klockan 10-12 har jag föreläsning. Framför mig väntar den "mest fruktade" tentan på hela programmet, men tycker ändå ämnet är lite intressant fastän jag inte vill erkänna det. Därefter ska jag köpa kurslitteratur, fixa med lite grejer i stan och äntligen ÄNTLIGEN ta ut min P-stav. På kvällen kommer Johanna och Linn över för att äta middag och mysa <3 

Förknippar du din födelsedag med något särskilt?
Nja inte egentligen. Ser ut som att det för första gången på flera flera flera år inte kommer snöa. Det är ju lite tråkigt faktiskt. 

Vad gjorde du på din födelsedag för ett år sedan?
Jag hade precis flyttat till Örebro och det var andra dagen i skolan samt första dagen (för min del) på nollningen. Känns inte som jag gjorde något speciellt men det var kul! 

 

​​Hur ser en perfekt födelsedag ut?
Tänker att få bjuda på mat och gott är ganska perfekt. Lagom prestigelöst och bra. 

​​Kan du berätta om en födelsedag du minns extra tydligt?
Ja! Det var visserligen två dagar efter min födelsedag men då blev jag kidnappad från min kusins examensfest/hemliga giftemålsannouncement och förd över halva stan för att sedan bli totalt mind-blown med överaskningsfest! det var crazy roligt!! Fyllde 16? 17? 17 tror jag. Ett annat år hade jag en asmysig födelsedagsfest i skärgården som innefattade nattbad (i havet. i miunsgrader) och massa bra folk. 

 

​​Om du fick önska dig en tårta, vad skulle det vara för någon då?
Man är ju svag för prinsesstårtor :))))