NEXT STOP: ÖREBRO

 
helloooo fellas! 
sista dagen i göteborg idag, har så mycket packning med mig att jag vet inte vad (är på riktigt rädd att väskan ska spricka på bussen/tåget och vad fan gör man då haha...) så vi får se hur det hela går. idag i alla fall! sov så himla dåligt inatt och tror jag har lite resfeber, men vid tio-tiden tog vi i alla fall bilen upp till landet för att spendera några timmar med mormor och morfar 
 
 
behöver jag ens säga att jag ä l s k a r detta ställe?? utklassade som vanligt i luftpistol och var lite halvt om halvt sockerhög hela tiden. nice ändå. 
 
 
även som vanligt iklädd min röda tröja som jag fullkomligt bott i den senaste veckan. svängde förbi farmor och farfar på vägen hem och kvällen har sedan inte gått i många knop. känns så konstigt att åka tillbaka, men bokade ett lite senare tåg för att minimera ensam-känslan, då jag även tajmar in Linns hemkomst. 
 
imorgon åker jag alltså hem om det inte framkommit. HUR fort gick inte den här sommaren alltså pls!? Om två dagar är det med andra ord fadderkickoff inför 4 veckors nollning och sen är jag väl hemma till jul igen innan jag hinner blinka. kul att se vad som händer till dess, är trots allting så taggad på den här hösten! puss på er