nedräkningen har börjat

 
 
scrollade igenom några blogginlägg och fick ett sting av saknad efter min lägenhet, HUR sjukt att jag är hemma igen vid den här tiden nästa vecka?? förstår det inte riktigt. 
 
önskar också verkligen att jag hade bloggat bättre under det senaste året, skriver ju aldrig här längre men det har hänt så otroligt mycket och man glömmer ju så lätt. har ju inlägg kvar från när jag var 14 och flitigt bloggade om livet i sjätte/sjunde klass. nåväl, sidospår. 
 
har avnjutit min första lediga dag på i en solstol på altanen och därefter mött upp min syster för glassätande och lite shoppning samt rensning av hennes garderob inför barcelonaflytten - med andra ord rensning där jag får plocka på mig hennes kläder = helt ok. fick även se min lönsespec från juli och fick ca 6k mer än jag trodde så firade det med att köpa en helt otroligt fin röd tröja som kommer vara GULD värd i höst, sen får det vara slut på shopping för den här sommaren. 
 
hursomhelst. ser fram emot att komma tillbaka och få fixa med allting som stått på is under sommaren, byta ut tavlor och köpa nya växter och sortera om och ni vet allt sånt där som är bland det roligaste som finns när man är nykär i sin lägenhet. har inte den blekaste hur jag ska få med mig allt på tåget med tanke på att jag har minst dubbelt så mycket grejer och det redan var kritiskt på hitresan, men allting tenderar att lösa dig. puss på er