on my mind

 
 
lampa - Michael Anastassiades | brandsläckare - solstickan | bestick - lagerhaus | marmorbord - mio | parfym Mon Paris - YSL
 
ligger hemma i gbg i mitt gamla rum som jag nu inser knappt är större än mitt nuvarande badrum (alltså jo, men känslan. Blåmålat med en röd fondvägg, DÖSNYGGT enligt mitt 12-åriga jag. nu ligger jag här tio år senare och drömmer om ca den godaste parfymen någonsin som blir min (ja!ja!ja!) i veckan och alldeles för dyra saker till min lägenhet. brandsläckaren vore dock väldigt väldigt bra att ha och även om den kostar lite mer än den ju så. himla. fin. 
 
göteborg är fint dock och det har nog aldrig någonsin kännts så bra att komma hem till havslukt och nybäddad säng och mat en soffa att somna i. märks att hösten är här och det känns faktiskt himla tråkigt att åka hem igen, till tenta och tom lägenhet. uppskattar att bo själv, verkligen. men ibland behöver man komma hem och ladda om. ska njuta till fullo.