24 KVADRAT

 
Välkommen hem till mig och mina 24m2 på sjätte våningen! 
Tänkte nog först att det skulle vara helt omöjligt att få plats med allt utan att det skulle vara helt smockat (och dessutom få råd att köpa ALLT till en lägenhet på en studentbudget), men är så himla nöjd med hur det blev tillslut.
 


alltså howardsoffa <3 var visserligen dyr men åh vad jag gillar den. Linnekuddar från Ohlssons tyger! 

 
Kan vi ta en stund och avguda stolarna jag hittade på blocket i somras för 200kr/styck!? Jag ÄSKAR dom och får så mycket komplimanger för hur sköna de är. Japp, bra kap. Bordet är förövrigt farmor och farfars gamla som jag slipat och målat om då det var en avskaven grön färg från början. 
 
 
Annan sak jag älskar: mitt badrum. Och ja, min palmväxt håller sakta på att dö för den trivs inte alls där men lever i förnekelse så länge det går. Ljusslinga på timer är också himla bra. 
 
 
Japp det var väl det (glömde ju visa mattan den gör ju liksom hela rummet, får bli en annan gång!) Om en timme ska jag till IKEA för ett studiebesök på deras personalavdelning vilket ska bli superintressant. 
 
Pöss hörni 
 
3
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Riktigt fint och mysigt! :)

Rebecca Adnell

Älskar inredningen! :D

Julle

Har du köpt den toa-palmen på IKEA? Jag köpte en där och den dog typ direkt. Ändå stod den i ett vanligt rum! Fint iaf!
Ps. Visste du att ditt duschdrapperi + ev handdukar(?) från CO är oeko-tex märkta? Mkt bra märkning som betyder att dom är testade för hälsofarliga ämnen och godkända. Ds.