on my own

 
såhär bor jag nu! stabilt osv 
 
kan ju sägas att det krävs en himla massa finjusteringar såsom gardiner, större säng, filtar, skrivbordslampa, bilder och växter osv men det kan absolut bli bra det här! idag har jag stannat in ganska exakt hela dagen med undantaget promenaden till och från ICA för infrskaffande av cheeseballs och cola. dagens livräddare: matlådorna med spahgetti köttfärssås så jag slipper laga mat på några dagar. igår var det alltså dags för piratfest och det var ungefär lika kul som det låter och jag landade hemma strax innan 2 efter X antal timmars dansande med mina fina klasskompisar. ni ska få bilder på det också men just nu är internet lite segt och jag prioriterar netflix :') imorgon är det föreläsning och sedan finsittning på kvällen vilken jag är SVINTAGGAD på! Pyjamastema och hur kul ska det inte bli om inte SÅ kul. 
 
pöss
1