en av tolv

 
hej kompisar!
 
nu kanske ni tror att jag har något härligt viktigt att säga er men icke sa nicke det har jag ej. bilden ovan är tagen
idag strax efter 1 påväg hem från föreläsning och lunch med två damer i klassen. sedan dess har jag ca pluggat
pluggat pluggat alternativt pluggat borde pluggat målat naglarna pluggat borde pluggat gjort ingenting. ni kan ju
säkert räkna ut den sanna versionen av det där.... 
 
 
i måndags började skolan!?!?!?!??! jaha okej inte stort för er men jättestort för mig pga fanns inte
ens på världskartan att jag skulle hamna här. men är glad att jag gjorde det ändå! 
 
 
 
sen blev jag medlem i introduktionen och fick ett starterkit, väldigt informativt om de kommande 3 veckor dvs;
tandborste för bortanatt, kondomer, resorb, kapsylöppnare, tvättpåse, tuggumi, sadelskydd och glowsticks 
som självklart ska invigas ikväll på den stundande FÄRGFESTEN!!!! dessutom typ 40 uppdrag vi gemensamt
ska utföra innan finsittningen. lyckats med en i alla fall! 
 
 
här är vi i osndags på en pubrunda runt staden som slutade i att jag låg hemma och sov innan 11 pga
illamående - svinbra början jag vet. jaja taggar om ikväll! äger ingenting rött så fick införskaffa mig en top på
70% rea. lyckades dessutom få SJ-biljetten hem 150kr billigare än vanligt genom att dela upp resan i två, fast
samma tåg. mycket praktiskt tycker jag. nu måste jag göra mig iordning och packa väskan för imorgon om jag
ska lyckas ta mig upp klockan 7. haha. jag vet. lycka till frida.