fictionparty

 
om ni inte fattar vinken fann jag inspirationen [här] och mitt rum är nu fyllt av fjädrar fjädrar åter fjädrar då jag köpte storpack men behövde rensa ut rätt färger att limma på tröjan. vilket jobb man lägger ner va. 
 
men ikväll är sista festen för nollningen (förutom finsittningen nästa vecka) och det är faktiskt väldigt sorgligt så 
jag tog mitt förnuft till fånga och gick all in på dagens tema. förutom det var jag (JAG! Sveriges klumpgaste männsika) med och representerade min sektion i den ärade kårkampen igår. gissa vilka som vann??!?? aka. "bildbevis kommer". aja. nu är det dags för mig att limma på ett par sista fjädrar och packa väskan för nu blir det kör bara kör. förövrigt är både mitt ansikte och armar och hår täckta i neonfärg så kommer lysa upp hela dansgolvet haha. blir kul. partytrick örebrostyle. pöss