AirPort

Hej på er!

Sitter återigen på flygplatsen och ska snart checka in men håller mig för det JAG VILL JU INTE. Hittade efter 3,5 månader utan fetaost en himmelskt grekiskt sallad idag och dog matdöden, ironin i sista dagen ja.


Är förövrigt nere på mina sista 187 bath eftersom mina planerade matpengar gick till att köpa en ögonpalett till Hanna... Så nu hungrar jag på typ världens mest överpris flygplats (=hamburgare för 500bath). You owe me big time! 


Jaha och det var den roliga historien. Är så delad i kan jag bara få komma hem och sova /slash/ fly fältet och åka tillbaka till baan si-kiow. 

Ber till gudarna att det är fint väder när jag landar annars vet jag inte vad jag gör. 20 i alla fall pls? Nåja. Dags för mig att packa om det sista och dra mig mot incheckningen, vi höra i Sverige (SORG VILL INTE!!!!!!) :(