hemma

 
wed. 12:23
 



igår kväll blev jag lite hemmasjuk för första gången sedan jag kom hit men efter helt banala
saker som tacos och mina kläderoch möjligheten att internetshoppa. JAG VET!?? i övrigt skulle
jag egentligen till doktorn idag för att se över en del ev. infekterade myggbett (ni vill inte se
mina ben), skärsår under fötterna och det faktum att jag ibland tappar känslen i benen
tehershlsa ms,axaskNSd '' livin the life :') men nej, nu låter det allvarligare än det är...
 
idag blev min första lektion inställd så har gjort ca 0% nytta sedan 9 imorse. kanske  inte
ska påstå att jag gör större nytta annars men det kanske vi kan bortse från..
 
IDAG HAR JAG BARA 1 MÅNAD KVAR HOS GVI!???????
gosh can't handle this you aint seen the last of me 
 
 
 
 
 
 
1
MATILDA ROSQVIST

Så härlig bild :D