//notes//

 
som jag skrev tidigare har jag haft en liten burk där jag skrivit ner saker som gjort mig glad
under året och nu fick jag äntligen kolla i den! fann runt 70 lappar med bra saker och här är några av dem: 
 
 
där finns biljetten till backstreet boys som jag fick i födelsedagspresent!
 
 
alltså alla fredagsmornar på väg till jobbet med hannah och amanda m-h-m 
 
 
när anne var i kina och vi på spårvagenn facetimeade gbg vs. beijing 
 
 
EXPO360's fotobås <3 
 
 
bäst jobbkompisar!!!
 
 
kvittot från 19-festen har skrynklats ihop någon gång i början på året 
 
 
bästa kombinationen! 
 
 
 
en eftermiddag när en man halkade vid spårvagnen i brunnsparken och slog upp ansiket. fick vänta på ambulans i 40 minuter vi egentligen hade engelskalektion men sedan fick jag ett samtal från hans fru som var så tacksam <3   
 
 
 
alltså. tips! 
 
 
 
 
15
Emelie

Åh, vilket härligt inlägg! :D

Lotta

Åh tack snälla!

Fanny Kvist

Så kul att ha och kolla tillbaka på massa roliga minnen :D

Julia ♥

Roligt inlägg! :-)

Henrietta Nylund

Åh det där var ju en kul ide! :)

Jessica

Har gjort detta de två senaste åren och ska göra det i år med, så mysigt att kunna kolla tillbaka! :)

Madde Schwedaan

Guud vad fint och smart! Älskar det!

MADDISENJ.SE

Vilken härlig grej!!

Matilda

Har en liknande låda som jag tar fram ibland för att påminnas om fina stunder. Bäst!

Erika

Men nej vad kul! Så kul att göra :)

lovisa

det här var verkligen ett suveränt tips! ska absolut härma och göra detsamma i år <3

Linda

vilket jättebra tips!

och tack snälla du, vad glad jag blir <3

Sofia

Tack så mycket :D

Mikaela

Åh, det här gjorde jag 2013, men har helt glömt av det 2014! Ska göra det i år igen, det är så underbart att ha och kolla tillbaka på runt nyår!

agnes

fan vad fint frida!! ska också göra! obs vi lyser upp vintermörkret med middag/vin/utgång när jag kommer hem ok??