mitt hem

 
Var inne i stan och turistade lite med Aniek igår. Den här staden är verkligen så otroligt vacker och farcinerade på samma gång. Den högsta byggnaden på bilden ni ser har 63 våningar med rooftop och dit ska vi ikväll. Själv sitter jag nu på rummet och smått börjat göra mig i ordning samtidigt som jag lyssnar på julmusik av någon anledning. Sovit riktigt riktigt kasst de senaste dagarna med massa obehagliga mardrömar och det har tärt en del på mig minst sagt. Känner absolut att jag ser fram emot de sista veckorna här men längtar också jättemycket till stora koftor, kyla, JULEN och allt vad det innebär. Värker lite i magen när jag tänker på det, julmusik i vardagsrummet och mammas hemlagade köttbullar som är bland det absolut BÄSTA jag vet, röda gardiner och kuddar och tända ljus överallt. HERRE vad mysigt. Behöver dock göra ett ryck i skolan innan dess så jag kan koma hem med gott samvete sen. Det går ju minst sagt upp och ner det där, haha.  
 
Ser i alla fall fram emot morgondagens dagstur. Ska ta det relativt lugnt ikväll så jag orkar med allting haha, men kan ju sova lite på bussresan dit också tänker jag. De säljer märken så otroligt billigt (Levis och adidas för 60% etc) så hoppas på att hitta några ny sneakers!