20:51

 
Tänkte göra en kort uppdatering innan jag checkar ut för kvällen, igår var det ladies night och då blir sömnen aningen lidande. Var dock en duktig student och var uppe till 8 och röjde undan en hel del plugg inför nästa vecka! Från början var planen att åka till Java och bestiga Bromo-vulkanen imorgon men eftersom jag vart så sjuk kändes det inte som ett klockrent beslut. Istället blir det ännu en helg i Singapore vilket jag ser SÅ mycket fram emot, har äntligen äntligen verkligen börjat älska den här staden. Imorgon ska jag åka in till stan och äta middag med en tjejkompis och även se ljusshowen i Gardens by the bay, på lördag frågade gabby om jag ville följa med till en kaffeodling och sedan blev vi bjudna på "modellfest" vilket... kan bli intressant haha. På söndag blir det en dagstur till Malaysia för billig shopping och lite tempelkikande. Sjukt nog kostar det bara 4 SGD med bussen från skolan över till johor bahru, vilket är mindre än vad jag hade betalat för bussen in till centrum i göteborg, och ändå har jag aldrig gjort det förr!? Skamligt faktiskt. 
 
Nästa helg står även halloween-/födelsedagsfest på schemat och sen åker jag förhoppningsvis till Hong Kong fredag-måndag. Blev även medbjuden till fyra dagars djungelhike vilket vi ska bestämma imorgon men är tveksam till att jag klarar fyra dagar boendes i tält med garanterade möten med spindlar. YTTERST tveksam, även om jag tror det är en cool upplevelse. En dag kanske, men fyra är nog lite över gränsen.... Nåväl, får se. Tänkte i alla fall bara uppdatera om att jag för stunden mår väldigt bra. Saker flyter på! Har en bra magkänsla för den kommande tiden helt enkelt, även om framtiden efter Singapore fortfarande är relativt oviss känns det som att saker bara kan bli bättre. 
 
Nåjaaaaaa jag lär väl försöka börja langa upp lite bilder nu kommande tiden, har miljoner som bara ligger på hög. Var ju duktig med det i ca 2 veckor innan det blev strul med datorn och allt var det var haha... Nu blir det singapore-njut-deluxe i alla fall! Mitt hem. Sjukt. 
1
Angelica Wåhlin

Låter som härliga dagar!