4 dagar

 
igår fick jag blommor leverade hem till dörren <3<3 två kompisar skrev till mig i början av sommaren och undrade om jag kunde korrläsa deras C-uppsats, ingen liten med andra ord, för att få den mer akademiskt korrekt. jag gillar ju sånt där, får krupp på särskrivningar och röror så älskar att fixa och rätta till saker så det ser rätt ut. hursomhelst fick i alla fall dessa som tack och blev så glad! 
 
 
gjorde även mitt sista pass för sommaren och fick tack-present även där. perfekt till resan, krämerna luktar SÅ gott! har verkligen haft riktigt bra kollegor vilket såklart gjort jättemycket, även om uppgifterna vart samma som alla år tidigare. dessutom hade jag förmodligen den bästa chef jag någonsin stött på, var otroligt imponerad! var tvungen att säga det till henne innan hon gick på semester, för sånt gör väldigt stor skillnad på arbetsplatsen tycker jag. roligt!
 
 
 
iaf igår var det ju fredag så då träffade jag rebecca för lite bb - bubbel och bus. pratade om allt ifrån våra alteregon i dimman, obehagliga sjukdomar och om att vi verkligen inte är 'snälla personer'. Alltså, det är nog ytterst FÅ människor som skulle beskriva mig som "snäll". Kom även fram till att jag nästan stör mig lite på snälla personer? Eller såhär: tycker snäll är bland den finaste egenskapen, men inte som personlighet om det går att förklaras så. Jaja
 
 
och här är vi nu. haft en riktigt grinig dag idag utan riktig anledning. försökte färga ögonfransarna men det gick inte alls så orkade inte ens ge mig på ögonbrynen. satte upp håret i toffs i ren protest och gjorde ansiktsmask istället. lämnar sverige om 4 dagar och njuter fullkomligt av att bara vara hemma ikväll och göra ingenting. rekommenderar förövrigt I am a killer på netflix, dokumentär om amerikanska fångar på death row. högst intressant! 
 
imorgon börjar packandet. förmodligen reseångesten snart också, men den tar vi då. nu ska jag fixa en flyg-lista på spotify, så pusshej