2018-08-08

 
 
 
hej alla vänner. 
8 augusti, planet lyfter enligt planerna om 7 timmar. packningen står färdig i hallen (även fast handbagaget är något utspritt fortfarande) och det känns faktiskt helt snurrigt att vi åker ikväll. går inte riktigt att ta in? har med mig miljoner utskrifter på allt som finns att ha utskrifter på och BER till ALLT att resan går bra, tullen går bra, axiresor och incheckning på campus fredag morgon. 
 
igår var jag i alla fall i stan med hanna och shoppade saker jag egentligen inte alls behöver men som var fina, åt sushi i solen och såntdär. sedan väntade kräftor hemma <3<3 fick välja mellan det eller ett restaurangbesök men hörni det finns inte mycket som är bättre än kräftbuffé? 
 
trodde jag skulle vara mycket mer nervig idag men kommer säkert på landvetter sen, känner trots allt ändå mest pirr inför allt som kommer hända nu. känner att jag verkligen gjort rätt val i att bo på campus istället för i stan med andra svenskar och överlag känns det bara rätt att faktiskt åka över huvud taget, det är ju inte alla som varken får eller tar chansen. och lever det inte upp till förväntingarna, mot alla odds, är det ju inte förevigt. 
 
ska sluta svamla. vill mest skriva att idag åker jag!! så sjukt. är ju 9 månader sedan vi sökte in till det här, 10 sedan vi bestämde att vi ska åka, och nu åker vi