i tv-soffan en lördagkväll

 
jag är ju egentligen inte mycket för talang och allt sånt där, men jag och mamsen kollade ikväll. och två saker gjorde mig enormt jävla glad.
 
för det första är det detta, som ni måste se för att förstå; 
 
 
det finns mycket att säga och mer därtill, men tror jag lämnar det som det är. alexander bard är låååångt ifrån en favoritperson hos mig  men när han sa att "det är inte du som ska be att få vara kvar i sverige, det är sverige som ska be att få ha kvar dig" tyckte jag faktiskt det var spot on - och inte bara för honom utan för hela imigratonsfrågan överlag. 
 
 
och sen dessa tjejer som jag bara tyckte var så jävla coola. jag hade INTE kunnat ställa mig där som 15-åring och köra på sådär, långt ifrån. glad och stolt över att tjejer TAR SIN PLATS allt mer och mer 👊 Applåder!