:)) bortskämd snorunge talar ut :)))

 
det är så helvetes jävla jobbigt att vara hemma och jag vet hur bortskämt det låter men jag längtar hem till min min MIN lägenhet varenda sekund av varje dag. jag bor i ett förråd på 9kvm med alla andras jävla grejer inknödda och varken rullgardin (man ba ja tack går jättebra att sova när solen är uppe dygnet runt) eller fungerande lampa och har inte ens fått en GARDEROB så mina kläder ligger i resväskor på golvet och kommer göra det resten av sommaren och jag har totalt PANIK. PANIK alltså seriöst vet inte hur i helvete jag ska överleva. överdrift JA men alltså klarar inte av det. 
 
det här med att flytta ut och bo själv till att ALDRIG vara själv är typ det värsta jag varit med om och jag är hemsk att bo med just nu för det är varken mammas fel eller victors fel men jag funderar starkt på att försöka hitta en lägenhet (lycka till) över sommaren för jag har sån panik att jag vet inte vad. alltså HJÄLP MIG JAG KVÄVS