vad som hänt de få stunderna av ledighet

 
den 19e april fyllde mamma 56 och då köpte syskonskaran biljetter till I Love Musicals på Ullevi som födelsedagspresent. hade svinbra platser och mamma var supernöjd och allt som allt var det en ypperlig kväll! 
 
 
det vart midsommar! jag band mig en krans av mormors blommor och trots att jag mådde svindåligt kände jag mig fin och hade en bra dag som började med familjen och avslutades med vänner 
 
 
dagen efter fick jag finbesök! vi (dom) bakishängde och shoppade och åt mat och allt sånt där. himla mysigt tyckte jag
 
 
dagen efter ÖSREGNADE det MEN VI SKULLE SE COLDPLAY. Det var några bittra timmar på arenan (pga regnet alltså, vi skrattade ändå) men 20 minuter över nio stod vi stelfrusna och dyngsura och hade världens livs bästa konsert framför oss. alltså, orkar inte ens. det var så. jävla. bra. 
 
 
A L L T S Å   E P I S K T. 
 
RIktigt jävla bra var det. Väldigt glad att få uppleva det tillsammans med det tappra gänget på Johana, Linn, Ebba och Stefan. Bra sällskap, mycket bra. Tänka sig att stå blöt (torkade faktiskt, inte en droppe föll sedan under konsertens gång) och bli dränkt under konfettikanoner och megaballonger till tonerna av ett av världens bästa band kan vara så magiskt. varenda nerv i mig skrev av eufori och gåshuden under everglow (min favorit) går inte ens att beskriva. snacka om att känna sig levande. tack tack tack tack tack