2017-12-14

Hemma! 
Sa ett långt och sorgefyllt farväl till min enorma monstera som jag hoppas hoppas hoppas överlever två veckor själv. Den mår ju som bäst när den får lite vatten sprutad på sig varje dag </3 

Iaf. Helgen kommer endast bestå av jobb men nästa vecka blir det julmys och skrivande till 100%. Julhelgne kommer som vanligt börja med mys här hemma den 23e och på andra sidan trädgården den 24e. Bara en vecka kvar!? Jobbar lite i mellandagarna också innan det bär av till stockholm, först med familjen och sedan fira nyår hos anne. blir kalasbra det här. ser fram emot det så mycket! 

Känner på mig redan nu att det kommer gå så läskigt fort att jag knappt har märkt av att jag varit hemma innan jag är tillbaka på tybblegatan igen för förmodligen sista (åååååh) terminen i örebro. älskade fina tybblegatan.