FRIDA 2.0

 
//Kolla in va!! HUR fin är inte jag i håret för tillfället?? Orkar knappt själv faktiskt, är så himla himla nöjd över att jag tog tummen ur röven och bokade mig ett frisörbesök. Tipsar självklart om OLIVIA på CiCero Hårvårdsateljé där jag fick denna efterlängtade makeover. You're welcome //
 
 
//Blonderade ju mitt hår ett bra tag men har inte rört det alls sedan februari 2016, vilket också syns på utväxten.... hehhe. Jag instruerade om att jag gärna ville behålla min naturliga färg men fräscha till det lite så hon föreslog en balayage med min egen färg i grunden och sen ljusade hon upp varannan slinga ungefär. Det tog lite tid men ja ni ser ju - otroligt värt det! //
 
 
// Sen reklamerade jag även min älsklingsväska på ginatricot som såklart är slut sedan länge, men fick den här med mig istället! Har inte bestämt mig helt och hållet för den är ju ganska stor ändå, men ska känna in det. Och favvoglasögonen från Lindex såklart, snodde åt mig sista paret och har redan använt dom otroligt mycket. Ja ni hör ju - Frida 2.0 helt klart. //