det glamourösa livet

 
tre bra saker som hänt det senaste:
✻ jag har sagt upp mitt rum och står därmed utan till nästa termin MEN är så himla glad ändå. inget mer gråta-på-vägen-hem pga rädd wooo! 
jag blev godkänd på livets första tenta!!! litet för världen stort för mig! 
✻ vi har dragit igång halv 8 hos mig - och varje onsdag swishar jag 50kr och får 3-rätters serverat i trevligt sällskap. livetes grej! 

I övrigt varierar dagarnas intensitet från sekund till sekund och jag har börjat kolla på SUITS som jag är helt frälst i, kan inte sluta kolla! försöker dock behålla mitt sociala liv och förutom timebeer igår (som slutade 04:30 imorse) blev jag anmäld till dodgeballturnering ikväll (folk spelar verkligen på min dåliga egenskap säga-ja-till-allt) men därefter är det både beerpongturnering, kårens födelsedagsfest och hemmafest och jag är mest taggad på mellomyset vi planerat imorgon. Nej hörni, nu måste jag börja packa ihop för kvällen. Vet inte ens vad jag ska ha på mig och måste dra om en timme - trevlig helg!!! Xx 
 
 
1
Veronica Wallgren

Stort grattis till godkänd tenta :)