livet i iphoneformat

 
tänker att det får väl vara lika bra att börja från början, här är piratfesten för två (!?!?!) veckor sedan. känns som halva telefonen består av snapchat-screenshots och selfies med garderobsbiljetten. men åh detta var typ världens roligaste kväll. seriöst. wiie 
 
 
bara två dagar senare hade vi pyjamassittning (där och då dog min introbricka <3) och om något toppade piratfesten var det ju denna fest. sista bilden ska alltså föreställa att personalen tog min gaffel men det gick inte så bra för mig då tydligen. vi började vid 4-tiden och var hemma ca 12 timmar (!!) senare svintaggade på vinbränboll och afterski-fest dagen efter. eller :)) där drog jag på mig min pågående nollesjuka som nu nått stadiet målbrottet. 
 
 
mellan alla fester gör vi faktiskt annat också. dvs får snaps på konstiga bilder vi tagit under kvällen (är inte förvånad över 1an), ligger i sängen i pyjamas och läser läsre läser, och skickar fler snaps till varandra under föreläsningspausen. spelade curling också!! blev tvungen att åka in till akuten tidigare den dagen pga kramper (oroa er inte sa inget pga ville inte göra stor grej av det) och de tog EKG och en massa prover men hittade ingenting så är tydligen friskt ändå. WOHO. mådde ej superb av att spela curling direkt efter dock så fick passa efter ett tag. men men. 
 
sen dess då? hade collegefest men har inte en bild från det *lol* och därefter vart det i fredags KÅRKAMPEN. av någon anledning blev jag med i vårt sektionslag men som bilderna visar så VANN VI OBVIOUSLY ÄNDÅ. Alltså stolt!?!? Sumobrottningen var ju klart roligast, och vad bilderna i mitten representerar låter jag vara osagt för var ju tydligen inte så bra på det hela hehe. skämt åsido, vi vann ju! 

 
direkt efter kårkampen bytte vi om till det grönaste vi ägde och firade sönder den lilla vinsten på Kårhuset. Också en riktigt bra kväll och också därav inga bilder. Och så dagen efter det, slitna men glada, så vart det ju fictionparty! Detta innebar volleybollturnering (GISSA VEMS LAG SOM VANN!? ;)) och därefter sista festen för denna nollning. Sorligt men ska bli så skönt att få riktiga rutiner utan 3 fester i veckan heheh. Gick hursom all in med kostymen och hela jag blev självlysande i mörkret, hur bra hårspray?? Just saying. 

 
Nä nu ska jag rekordplugga lite för att detta är min gyllene pluggtid och sedan väntar 
- grupparbete måndag
- seminarie tisdag
- pluggonsdag + middag på pinchos
- pluggtorsdag + timebeer
- tentafredag och finsittning!!!!!! pepp köpte nya billiga skor idag och mamma ska skicka hit min gamla balklänning. Blir nog bra tror jag. Är så fruktansvärt taggad på detta! 

puss på er 
2
Hanna

whaats up med din pose på den sista bilden?!

Josefin

Sååå kul, vill också börja plugga! Vad är det du läser?