cactus

 
Sprang in på blomsterlandet på vägen hem, egentligen för att se om de hade en mer palmliknande växt till ett rimligt pris, men plockade på mig lite kaktusar istället. En så liten grej som får mitt rum må så mycket bättre. Gillar inte det faktum att mitt soffbord är 1, fult och slitet 2, överdrivet (!) stort. MEN ska ju inte bo här så länge. Kom över ett par små runda guldiga vaser igår som jag ska köpa härnäst för det studentiga priset 20:-/st. 

Ikväll händer det otroligt glamourösa; middag bestående av snabbnudlar (pga slippa äta samma mat till både lunch och middag hela veckan), skrivande av PM och ett avsnitt Parneviks. Imorgon är jag "ledig" och på kvällen ska jag och två fina damer laga egen sushi, dricka vin och se High School Musical. Sen är det bara en inlämning på torsdag och så drar jag till huvudstaden! Fin vecka ändå
7
SOFIAMILK - Skönhet och DIY

Kaktusar och succulenter är verkligen SÅ fint att inreda med! Gör stor skillnad :)

felicia

Ååh så fina! Vill också ha kaktusar, helst i massor!! :D snyggt!

Felicia

Så fint med kaktusar :)

Emma -Merakibeauty.se

det är så snyggt!

Svar: bästa enklaste indredningstipset!
f r i d a

Sigrid

Så snyggt med kaktusar :)

Svar: mina bebisar <3 går ju inte att misslyckas haha
f r i d a

Matilda

Älskar kaktusar, så jäkla snyggt!

Svar: Ja visst är det fint, älskar dom!
f r i d a