รอยยิ้ม

 
Sitter och försöker fundera ut bra studentpresenter till mina kära vänner som tar examen (så fancy) i år. Är ju utan jobb men vill ändå ge något fint och det är ju en rätt svår balans... överväger dessutom att skita i min ekonomiska situatuion (NEJ) och åka till Bråvalla men.... har ju gått och blivit klok på sistone. eller nåt. UGH. åker kanske hellre på weekend till sthlm i sommar känner jag. 
 
det är ungefär så intressant mitt liv är nu för tiden. sett konsert x2, bokat tid för fransar men vet inte om jag ska avboka igen, haft vinkväll x2 och fotat bal x2 (bilder kommer!). Och åker ev. till landet på fredag för att hänga där till lördag men vi får se, helt enkelt, vart vinden för oss. 
 
 
1
Hanna

Haha en ekonomisk knipa och boka fransförlängning klingar falskt i mina öron...