singapore

Hej vanner! 


Sitter nu pa den helt sjuka flygplatsen i Changi, Singapore. Alltsa: hur kan de fa en flygplats till ett 5 stjarnigt hotell (hur jag antar att de kanns)???? Lamnade Phi Phi Don vid 14,30 och har sedan dess varit pa resande fot och brannt hakan pa kopet - men lever och ar glad. Onskar jag hade lite tid har for fran vad jag sett fran luften ar detta en sjukt cool stad, och jag har ju faktiskt aldrig varit i en storstad forut...

Vad kan jag annars uppdatera er om nu nar jag inte har nagot for mig forutom att sova pa ett kallt (men ack sa mjukt) golv (det ar bara 26 grader har nu och jag fryser halvt ihjal).... om tva veckor satter jag mina fotter i Sverige igen utan varken jobb eller plan och det kanns ju bra ja. Ska se om jag kan hitta ngt bra matstalle for frukost om 4 timmar, innan jag boardar nasta plan. Sedan kommer bilder! Har ju fortfarande bilder liggandes fran min forsta vecka har, bara 3 mander sedan och sa.... kampa frida.
 
xxx