ลาก่อน

 
fredag// Dan, Rosie, Emili, Evelyn
lördag// Holly
Dan, Holly, Joy
Maggie, Ben
 
 
denna helg..... alltså :'( 
vi började fredagen på MARS, vilket är en västerländsk restaurang i närheten av Khao Lak, för att säga hejdå till de 6
som lämnade denna helg. since jag är som jag är följde jag med dem till Phuket lördag morgon för att få några extra timmar. vi
besökte the big buddha och åt middag på central festival för att sedan återvända till Phuket Backpacker
där vi dansade, drack drinkar och skrattade tillsammans hela natten. grät mängder när vi skulle säga hejdå
eftersom även om vi endast känt varandra en månad här är det så mycket mer än en månad hemma. 
 
nu har jag dock fått 3 nya rumskamrater och en 100 gånger bekvämare säng på köpet! jag är inte 
heller längre den enda svensken här utan har fått sällskap av en GÖTEBORGARE WOHO!! nä men det är 
ett riktigt fint gäng som kommit så jag kommer väl komma över denna tillfälliga heartbrokeness soon enough. 
 
återkommer. xxx