04.02 - 26.04

 
har velat prata om detta hur länge som helst men nu är det äntligen färdigt - mina vårplaner 2015!
 
den 4 februari stiger jag ombord ett plan till Phuket/Thailand för att i 10 veckor volontärarbeta
som engelskalärare åt thailändska barn i mellanstadieåldern!! Därefter har jag ca 5 dagar att bara njuta lite 
av thailändska landet och så kommer jag åter till Sverige den 26 april, lagom till att 
vädret här har växlat om till det varmare grader. därav springer jag just nu runt om i staden
och ordnar visum, föräkringar, friskintyg, vaccinationer och jag vet inte allt. 
 
FÖRSTÅR NI hur TAGGAD jag är!?!?! och nervös. och panikslagen. och spänd.
m e n  det ska verkligen bli så frunktansvärt roligt. frågor på det?
 
 
puss
 
 
 
 
35
Sara - litetarkiv.blogg.se

Nää, wow vad kul! Vilken spännande upplevelse. Det kommer gå skitbra.

Jessica

Åh gud vad roligt! Det är verkligen något som jag skulle kunna tänka mig göra efter gymnasiet! Hoppas du får det grymt! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh va kul! :D

Isabella Werecki Lycknert

svar: åh, vad kul att du tyckte det!!

Sanna Preifelt ❤

Vilken underbar bild. Älskar kombinationen av färger, svartvitt och hur du klippt ihop det :)

Amanda♥

Men åh vad härligt med Thailand! Vore så kul att åka dit!

hjjonsson.blogg.se

Nej men vad kul!! :D

Ps. Jag håller på att skapa eget företag och har ställt en fråga till mina läsare. Jag undrar om du kan tänka dig att kika in i bloggen och kanske svara på frågan? Det skulle betyda mycket! <3

Fannie

Tack så mycket! Ja ellerhur :) kram

Louise

Åh vad härligt!! Och vilken fin bild! :)

- Caroline

Åh så kul för dig!!

Celine

Åh men nej så kul! Är lite smått avundsjuk! Underbar bild förresten!

Louise

Shit vad kul!! :)

Josefine

Åh vad härligt!! :D

Sofie

Åh vilken superfin bild, och vad härligt att du ska åka till Thailand. Hoppas att du får det jättebra!

Anna

Åh, vad kul det låter! :) Du får gärna kika in i min rätt så nystartade fotoblogg. Den handlar, såklart, om foto men även om andra saker så som konst och en del vardagshändelser. Kolla in om du har lust :)

Nathalie Tegelstam

Men ååh va roligt! Thailand som är så underbart, kom själv precis hem efter 3 veckor där :) Ha en fin helg, kram!

Anita

Nej jäklar va roligt :D

Jessica

Åh vad kul!! så avis jag är på dig :D

Moa Persson

Gud vad roligt! och himla fin bild på dig :)

J E N N I F E R

Fina du!

Magda

Nej men fy vad roligt!! Vill också jättegärna åka på volontärarbete någon gång! Hoppas du får det jättebra och hoppas du bloggar och berättar massa om det sen, vore superkul att höra. :D

sv: Åh men taaack snälla du!!

corneliaeriksson.blogg.se

Oj, vad roligt! Och spännande!! Något sådant skulle jag också vilja göra! Lycka till och hoppas att man får följa med genom bloggen.

Och ps... Hur gör du bilderna sådär!? Liksom en bild i bilden haha. Hoppas inte fotoshop för det har jag såklart inte.

corneliaeriksson.blogg.se

photoshop* hahah

Emma

Gud så fina ögon du har! :o

Frida

SHIT POMMES vad kul! Alltså det skulle jag också vilja göra, du kommer att ha det helt underbart!

Julia Jansson

guud vad roligt!! det kommer gå jättebra!

Josefine

Fin du är! :D

MALIN

Wow, vad roligt! Och vilken underbar grej!!!!

Nathalie Tegelstam

- tack så mycket, nej den har jag inte gjort själv :) kram

VERONICA - fashion blog

Åååh vackra du! Avlider vad vackert leende du har! :) Kramar tjejen!

Prietha

Men gud så kul! Ha det så kul! Och du är såså fin :D

Alexandra

Låter verkligen fantastiskt! Och Thailand är verkligen ett underbart land :) Hoppas du kommer ha det roligt :)

Emma Grann Fotografi

Men åh vad roligt!!!

Ida - foto & häst

men guuud så roligt! och såå himla fin bild!! :'D
sv; åh tacktack ❤ förstår det, inte roligt asså! tycker dock de är mysigt och sitta inne och höra hur mycket de blåser, haha ;)

Cissi

Vilken resa, spännande :D