เต่า

 
igår morse steg vi upp fick 05:30 (nåja 6 för min sömntrötta del) för att fara iväg och städa
sköldpaddshem! vi är sammarbetspartners med två turtlecenters som tar hand om sköldpaddor
och sedan hjälper dem ut i det fria, men eftersom de är rätt underbemannade hjälper GVI till
med att städa inhängnaderna och även sköldpaddorna sjävla. bäst <3
 
 
ALLTSÅ SÖTA <3
 
 
här städar vi och ja ni ser ju hur skitit det är (bild 1)... men SÅ roligt! och hallå vill ha 
sköldpaddsprint på mina kläder 
 
 
i övrigt blir jag kvar i thailand fram till 16 maj med en liten sidotripp till Singapore 1-3 maj! #cashflownot
men tummen upp för det! nu måste jag skriva blogginlägg och skicka till Joe inom en timme och jag 
vet inte ens vad jag ska skriva om. wopido
 
 
10
Elina

Vad coolt OCH snällt att göra!

Moa

Fantastiska bilder! :) Har du använt ett fish-eye objektiv? Älskar din design också, har du gjort den? :)

Ha en fortsatt bra dag ♥

Svar: Tack du!! Har använt min GoPro Hero 3+ vilket är lite fish-eye, men inget separat objektiv eller så. Designen är en standardmall hos blogg.se som jag köpte loss (pro-tema) men har gjort några få ändringar i den :) Kram
f r i d a

Marike Ahlgren

Men gud så söta! Har sett några när jag har dykt, så häftiga och harmoniska djur.

Gott nytt thai år till dig som också är i Thailand ;)

anne

men åååååh vill också <33333

louie

Wow, verkligen jättehäftigt att få se allt detta!

Robex Lundgren

coolt

corneliaeriksson.blogg.se

Wow, så fina! Och vilken häftig grej :)

Johanna

Jätte fina bilder!

Jenny

Galet vad roligt! Sjukt vad söta de är!

Biggeros

Så otroligt fina sköldpaddor!! Fina bilder!!