//ten q&a//

det är ju så poppis detta med tio frågor och
vad är grupptryck om man inte faller för det? nada! så vi kör

 

1. Hur var du när du var 15?
trött, jämt så trött. trött på livet på skolan på familjen på människor på tiden på mig själv. alltid mest mig själv. hatade mitt hår också vet inte varför så mycket finare än jag har nu??? var e dom lockarna lix pix

 

 
2. Vilken är din favoritkrydda?
öh. curry?
 
3. Hur gör du din bästa frisyr?
 
1. gå på bal
2. åk hem
3. sov på saken
4. vakna med ny härlig friss
 
4.Vad är din viktigaste vardagsrutin?
borsta tänderna! ett, borsta - två, tandtråd - tre, munskölj <3 fräschaste känslan evaaah
 
5. Vilken är den största förändringen du gjort utseendemässigt de senaste åren?
 
"Trodde jag var ofotogenisk men sen insåg jag att jag bara var ful" 
 
6. Är du extrovert eller introvert? 
extrovert. fast inte extremt. kan va introvert också. typ 60:40?
 
7. Hur ser din handstil ut?
 
missar bokstäver 20% av gångerna så - slarvig 
 
8. Om pengar inte vara något bekymmer: vilket är ditt drömresemål? 
alltså egentligen inte men *just nu* Thailand!! Igår hittade jag en resa för två i fjorton nätter för 8k och sörjde innerligt att mina vänner är eviga spenders och inte har råd </3 nä skämt åsido men har inte vart ledig i mer än två dagar sedan juni. JUNI. behöver semester
 
9. Vilken teve-serie bör alla se? 
ANNE PÅ GRÖNKULLA. min hjärteserie <3
 
10. I klassisk Värvet-anda: vill du rekommendera något?
köp en katt
 
▲▼