ledighet

 
 
 
 
 
snabb uppdatering om livet:
 
I fredags - efter 7 dagars jobb på 100% - blev jag ledig. Rasmus fyllde 5 och det firdes på landet med hamburgare och glass och jag gick och la mig innan födelsedagsbarnet för jag var så trött. I lördags åkte vi ring och badade innan vädret runt 2 halv 3-tiden slog om till åska och sedan var jag på flyttfest för hanna och hanna. drack sangrias och såg på best of hvitfeltstska, pratade ut allt sedan-studenten snack och ha, hade det trevligt. Idag ska jag träffa anne på första gången på en vecka (!!!) och svara på era kommentarer <33333 
 
puss 
5
Felicia - serier/film

Sv: nej, det är inte en uppföljare riktigt utan mer att karakyärerna blir levande i en tv-serie :)

KMStyle

- tack snälla :) klänningen är från jc, dock köpt förra året!

Julia

skönt att vara ledig :)

♫♪ sandra

härliga bilder!

Jessica

Sv: tack så mycket! Ja ingen sommar utan det salta havet :)