mellandagsrea

 
jacket//vero moda   sweater// zara - NEW   jeans//monki 
 
 
 
 
17
Isabell

Åh va fin du är! :)

Daniella

Vad fin du är :D
Sv: Tack för tipset! Men jag undrar, hur ändrar jag från jpeg till png? :o
Kram!

Amanda Jona [SPONTAN]

Men alltså åh så fina bilder! Så vacker :)

Saga Hunesjö

sv: Tack så jättemycket! Hade gärna stannat kvar och fotat ännumer!

Åh vad snygg jacka, vill ha!!

Jessica

Fina bilder :)

Elin karlsson

Men såå fin du är och dina bilder är också fina :)

Svar: Ja med!!

Henrietta Nylund

Såå himla fin!

Rebecka

Otroligt fina bilder!

Svar:
Åh håller hur! Dessa skor är så himla varma, älskar dom!

Ha en fin kväll ♡


Kram

FrökenTV, bloggen om tv och film

fin jacka :)

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilka fina bilder och jackan var sjukt fin! :)

Robex Lundgren

finna bilder

Lina Johansson

Åh vad fint!!

SV: Tack så jättemycket :D

Daniella

Sv: Jag tänkte på Photoshop, tur att jag använder det då, tack!

Tack för dina tips, ska kolla in det ^^
Kram!

Jessica

Sv: Jag intervjuade dem då vi i skolan skulle skriva ett reportage om bokmässan, så jag mejlade dem och kollade om jag kunde få en intervju när vi var där :)

♀ THE REVOLT ♀

Så vacker!^^

Amanda♥

Åh vilka fina bilder! :)

Sanna Preifelt

Vilka underbart härliga bilder :) Kram & gott nytt!